BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 29, 2009

jaTuH CinTa...

haha aku jatuh cinta ke?...huhu jiwank2...
bebenornye ak dah lama jatuh cinta...x sangka tol ye..
hari2 aku jumpa Dia..5 x sehari..x habis2 aku rindu Dia..x terubat rindu dihati ni
tiap saat aku x lupa kan dia...
kalaulah ak selalu sakiti Engkau maafkan lah aku...
kadng2 aku x sedar apa yg aku buat tu sangat menyakitiMu..
Alhamdulillah.. kusyukuri semuaa terima kasih ku ya ALLAH
atas Indah nye hidup..
ak mencintaimu krn 2 sbb
1.yakni aku mencintaiMU atas nikmat mu tidak terhingga..
2.ak cinta padaMu krn memng Engkau menciptakan aku untuk sentiasa mencintaimu..
cinta pertama menyibukkan aku mengenangmu
cinta ke2 membuat aku menyerahkan cinta yg wajar kerana engkau singkap kan tabir supaya aku berpeluang memandang wajahmu..
sungguh dalam ke2 2 cinta ini.. tiada yg patut kupuja selain mu,krn hakmu lah segala sanjungan dan pujian.

0 comments: